Česká republika se tak stala již 18. zemí, ve které agentura Performics lokálně působí. Ředitelem agentury byl jmenován Tomáš Varga. Kromě něj v současnosti tvoří tým Performics ČR další tři zkušení konzultanti. Přípravy pro vstup na český trh byly zahájeny v loňském roce a mimo jiné spočívaly v implementaci optimalizačních nástrojů.
„Jsme přesvědčeni, že naše globální zkušenosti a ověřené nástroje přinesou ovoce nejen našim stávajícím, ale v budoucnosti i zcela novým klientům a staneme se brzy jedním z lídrů ve výkonnostním marketingu také v ČR,“ říká Tomáš Varga, ředitel agentury Performics v ČR.
„Performics představují zkušení odborníci a osvědčené nástroje, ze kterých budou mít prospěch současní i budoucí klienti agentury v Česku,“ říká Daina Middleton, globální CEO Performics, a dodává: „Naším cílem je prostřednictvím performance marketingových kanálů a vyhledávání poskytnout klientům z celého světa konzistentní nabídku a maximalizovat návratnost jejich finančních prostředků investovaných do internetové reklamy.“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: ceskamedia.cz