Na český trh vstupuje výkonnostní marketingová agentura Performics

26.05.2012 10:30 | Zprávy

Performics, celosvětově největší výkonnostní marketingová agentura se 14letou tradicí, vstupuje na český trh. Agentura bude zajišťovat servis v oblasti performance marketingu klientům pod hlavičkou skupiny VivaKi, kterou reprezentují mediální agentury ZenithOptimedia a Starcom MediaVest Group.

Na český trh vstupuje výkonnostní marketingová agentura Performics
Foto: Performics
Popisek: Performics, celosvětově největší výkonnostní marketingová agentura

Česká republika se tak stala již 18. zemí, ve které agentura Performics lokálně působí. Ředitelem agentury byl jmenován Tomáš Varga. Kromě něj v současnosti tvoří tým Performics ČR další tři zkušení konzultanti. Přípravy pro  vstup na český trh byly zahájeny v loňském roce a mimo jiné spočívaly v implementaci optimalizačních nástrojů.

„Jsme přesvědčeni, že naše globální zkušenosti a ověřené nástroje přinesou ovoce nejen našim stávajícím, ale v budoucnosti i zcela novým klientům a staneme se brzy jedním z lídrů ve výkonnostním marketingu také v ČR,“ říká Tomáš Varga, ředitel agentury Performics v ČR.

„Performics představují zkušení odborníci a osvědčené nástroje, ze kterých budou mít prospěch současní i budoucí klienti agentury v Česku,“ říká Daina Middleton, globální CEO Performics, a dodává: „Naším cílem je prostřednictvím performance marketingových kanálů a vyhledávání poskytnout klientům z celého světa konzistentní nabídku a maximalizovat návratnost jejich finančních prostředků investovaných do internetové reklamy.“

Zcela nové nástroje pro optimalizaci kampaní
Performics je vlastníkem několika patentovaných nástrojů a metodologií pro optimalizaci výkonnostních kampaní. Jedná se o Benchtools, Socialtools a OneSearch.

Benchtools

S použitím nástroje Benchtools získá klient konkurenční výhodu při optimalizaci SEM kampaní a SEO. Benchtools rozkrývají strategie konkurentů na vyhledávačích Google a Seznam. Tato patentovaná technologie poskytuje podrobné analýzy a sleduje strategie klienta i jeho konkurentů v několika oblastech:

  •     jaké je pokrytí v zobrazování reklam,
  •     na jakých pozicích se inzeráty zobrazují,
  •     jaké reklamy a jak dlouho využívají klientovi konkurenti,
  •     na jaká klíčová slova inzerují klientovi konkurenti.

Navíc disponuje tzv. alertami, které okamžitě upozorňují na změny chování konkurence.

Socialtools

Socialtools je nová moderní patentovaná softwarová aplikace, která sleduje výkonnost a efektivitu vybraných stránek konkurence klienta na Facebooku. Socialtools sleduje jak základní metriky, jako je počet fanoušků, likes („líbí se mi“), komentářů, socio-demografický profil, tak metriky mapující aktivitu fanoušků a administrátorů FB stránek konkurence. Konkrétně tedy to, jak jsou aktivní na stránkách, o čem píší, jak často píší, co sdílejí apod. To vše ukazuje pro každou značku zvlášť nebo jako konkurenční srovnání mezi různými brandy.

OneSearch

„Hlavní nabízená služba naší agentury je OneSearch. Ta zajišťuje integraci SEM a SEO s cílem zefektivnit vynaložené investice na tyto dva performance kanály. Díky této metodologii a použití analytických nástrojů dokážeme zajistit dodání nejlepšího možného řešení v oblasti performance marketingu,“ upřesňuje ředitel české pobočky agentury Tomáš Varga.

Stručná historie Performics

  •     1998 – založení agentury Performics
  •     2004 – agentura Performics koupena společností DoubleClick
  •     2008 – DoubleClick se stává součástí společnosti Google
  •     2008 – Publicis Groupe se stává vlastníkem Performics
  •     2011 – vstup agentury na globální trh
  •     2012 – vstup agentury na český trh

Performics ve světě a u nás

V současnosti je Performics největší výkonnostní agenturou na světě. Digitální strategie v oblasti performance marketingu přinesla v minulém roce celosvětově 60 milionů konverzí v hodnotě přes 1 miliardu dolarů. 

Agentura zaměstnává více než 600 lidí zaměřujících se na výkonnostní marketing a vývoj patentových nástrojů pro optimalizaci. Má kanceláře v Austrálii, Číně, Francii, Německu, Nizozemsku, Indii, Itálii, Kanadě, Mexiku, Polsku, Rusku, Singapuru, Spojených arabských emirátech, Spojených státech amerických, Španělsku, Velké Británii, Vietnamu a od 1. června letošního roku také v České republice.

V ČR bude Performics zajišťovat servis v oblasti performance marketingu, a to SEM (reklama ve vyhledávačích), SEO optimalizaci, OneSearch (propojení SEO a SEM), výkonnostní marketing v display reklamě, na sociálních sítích, v mobilních telefonech a tabletech. Performics u nás pracuje pro klienty pod skupinou VivaKi, kterou v ČR reprezentují mediální agentury ZenithOptimedia a Starcom MediaVest Group. „Věříme, že díky našim unikátním nástrojům a know-how již brzy navážeme spolupráci i se zcela novými lokálními klienty,“ dodává Tomáš Varga.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: ceskamedia.cz

Mgr. et Mgr. Jakub Michálek byl položen dotaz

Fakt myslíte, že jsme na tom v oblasti digitalizace dobře?

A co třeba říkáte na to, že jsme v digitalizaci veřejné správy je Česko druhé nejhorší v EU? Zdroj: https://www.dvs.cz/clanek.asp?id=6995694 Nebo co říkáte na toto - https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ekonomika-b2b-platit-prevodem-nestaci-digitalizace-ceske-ekonomiky-je-zalostne-pomala-261752?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Úřad vlády: Vládní výbor pro strategické investice řešil rozvoj lidských zdrojů i stavbu vysokorychlostních tratí

10:17 Úřad vlády: Vládní výbor pro strategické investice řešil rozvoj lidských zdrojů i stavbu vysokorychlostních tratí

Ve čtvrtek 21. listopadu 2024 se ve Strakově akademii konalo již sedmé zasedání Vládního výboru pro …