Na český trh vstupuje výkonnostní marketingová agentura Performics

27.05.2012 14:52 | Zprávy

Performics, celosvětově největší výkonnostní marketingová agentura se 14letou tradicí, vstupuje na český trh. Agentura bude zajišťovat servis v oblasti performance marketingu klientům pod hlavičkou skupiny VivaKi, kterou reprezentují mediální agentury ZenithOptimedia a Starcom MediaVest Group.

Na český trh vstupuje výkonnostní marketingová agentura Performics
Foto: performics.cz
Popisek: Performics

Česká republika se tak stala již 18. zemí, ve které agentura Performics lokálně působí. Ředitelem agentury byl jmenován Tomáš Varga. Kromě něj v současnosti tvoří tým Performics ČR další tři zkušení konzultanti. Přípravy pro  vstup na český trh byly zahájeny v loňském roce a mimo jiné spočívaly v implementaci optimalizačních nástrojů.

„Jsme přesvědčeni, že naše globální zkušenosti a ověřené nástroje přinesou ovoce nejen našim stávajícím, ale v budoucnosti i zcela novým klientům a staneme se brzy jedním z lídrů ve výkonnostním marketingu také v ČR,“ říká Tomáš Varga, ředitel agentury Performics v ČR.

„Performics představují zkušení odborníci a osvědčené nástroje, ze kterých budou mít prospěch současní i budoucí klienti agentury v Česku,“ říká Daina Middleton, globální CEO Performics, a dodává: „Naším cílem je prostřednictvím performance marketingových kanálů a vyhledávání poskytnout klientům z celého světa konzistentní nabídku a maximalizovat návratnost jejich finančních prostředků investovaných do internetové reklamy.“

Zcela nové nástroje pro optimalizaci kampaní

Performics je vlastníkem několika patentovaných nástrojů a metodologií pro optimalizaci výkonnostních kampaní. Jedná se o Benchtools, Socialtools a OneSearch.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Aleš Juchelka byl položen dotaz

Kampaň

Dobrý den, možná se pletu, ale neutrácí za kampaň ze všeho nejvíc právě vaše hnutí? Možná by nebylo na škodu, kdyby se limit pro politickou kampaň snížil - co vy na to? Třeba byste jako politici pak víc makali a nespoléhali na to, že pak uděláte kampaň - nic osobního, zrovna vás je vidět docela dost...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Správa železnic: Hasiči cvičně likvidovali únik nebezpečné látky z železniční cisterny

22:42 Správa železnic: Hasiči cvičně likvidovali únik nebezpečné látky z železniční cisterny

V blízkosti hlavního nádraží v Plzni se včera uskutečnilo cvičení hasičů Správy železnic. Tématem by…