A to opět za oba časové úseky, za celý den i večerní prime time (18.00–23.00 hod.).
Převedeno do čísel měla včera Prima family v CS D15+ v celodenním podílu na trhu 20,04 % share a v prime time (18.00–23.00 hod.) pak dokonce 22,83 % share. To z ní učinilo jedničku mezi všemi domácími televizními kanály. Prima Group (složená z programů Prima family, Prima COOL a Prima love) pak ve stejné cílové skupině dosáhla v celodenním podílu na trhu 25,84 % a v prime time (18.00–23.00 hod.) navýšila svůj share až na 27,40 %.
Za zmínku stojí vyzdvihnutí výsledků Zpráv FTV Prima, které byly nejsledovanějším pořadem v čase svého vysílání. Pustilo si je 840 tis. diváků, což v CS D15+ představovalo share 34,36 %. Nejsledovanějším pořadem v čase svého vysílání bylo i podvečerní Prostřeno!, které si v cílové skupině D15+ nenechalo ujít 566 tis. diváků, a podíl na trhu dosáhl 32,41 %.
Velmi dobře si v létě vede i kanál Prima COOL, a to i v nejširší cílové skupině D15+. Například včerejší díl seriálu Hvězdná brána sledovalo v této CS 124 tis. diváků (8,21 % share).
ATO – Mediaresearch
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva