ČEZ Prodej plánuje možnosti aktivit v rámci aplikace dál rozšiřovat – do konce letošního roku například chce zavést vrácení přeplatku na jedno kliknutí či možnost sjednání splátkového kalendáře.
Nejběžnější úkony související s elektřinou, plynem či dalšími službami, které poskytuje ČEZ Prodej svým zákazníkům, si lidé mohou vyřídit kdykoliv a kdekoliv díky mobilní aplikaci MŮJ ČEZ. Ta navazuje na webovou samoobsluhu MŮJ ČEZ spuštěnou zhruba před rokem a půl. Aplikace MŮJ ČEZ je od července k dispozici zdarma na Google Play (Android) i AppStore (iOS) a funguje i na tabletech. Během několika týdnů si ji stáhlo již přes 50 tisíc zájemců.
„Do mobilních telefonů se přesouvá stále více agendy z našeho běžného života: od osobních financí, přes sledování prospěchu dětí ve škole až po monitoring vlastního zdraví. Je tedy logické, aby naši zákazníci mohli touto cestou řešit i své energie. V aplikaci MŮJ ČEZ na pár kliknutí vyřídí nejběžnější úkony související s elektřinou či plynem. V digitalizaci našich klíčových zákaznických procesů budeme pokračovat i nadále. Zároveň ale zachováváme širokou síť zákaznických center a naši zákaznickou linku, tak abychom nezhoršili dostupnost například pro seniory nebo jiné skupiny zákazníků, které nejsou komfortní s on-line komunikací,“ říká generální ředitel ČEZ Prodej Tomáš Kadlec.
Aplikace MŮJ ČEZ nyní zákazníkům umožňuje spravovat odběrná místa elektřiny, plynu a služby Mobil od ČEZ. Obsahuje například:
- Nastavení záloh a plateb
- Změnu osobních údajů
- Platby záloh a vyúčtování (platební kartou, přes ApplePay/GooglePay, QR kódem)
- Zadání samoodečtů
- Přehled spotřeby včetně odhadu přeplatku či nedoplatku ve vyúčtování
- Přístup k důležitým dokumentům a informacím o smlouvách (např. vyúčtování, faktury, plány záloh, výpisy volání apod.) včetně možnosti stáhnutí ve formátu PDF
- Zadání reklamace a sledování průběhu řešení požadavků
- Upozornění na odstávky nebo časy spínání HDO
- Sjednání schůzky na zákaznickém centru.
„Mobilní aplikaci samozřejmě dále rozvíjíme a intenzivně pracujeme na doplnění dalších funkcí. Na podzim ji například vylepšíme o možnost prodloužení platnosti smlouvy a změny produktu nebo o sjednání splátkového kalendáře,“ říká Miroslav Štechr, manažer odboru on-line služeb ČEZ Prodej.
Zákazník může v aplikaci spravovat více zákaznických účtů najednou: například i za své rodiče. Díky tomu má lepší přehled o tom, co se na různých odběrných místech děje a může včas předcházet případným problémům.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva