Nová aplikace MŮJ ČEZ má úspěch, energie ovládá z mobilu už padesát tisíc zákazníků

01.10.2023 18:46 | Tisková zpráva

Upravit si zálohy, zadat samoodečet, zaplatit energie, nebo sledovat vývoj své spotřeby. To vše lze na pár kliknutí v mobilu s novou aplikací MŮJ ČEZ, kterou si během několika týdnů od spuštění stáhlo již přes 50 tisíc zákazníků.

Nová aplikace MŮJ ČEZ má úspěch, energie ovládá z mobilu už padesát tisíc zákazníků
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

ČEZ Prodej plánuje možnosti aktivit v rámci aplikace dál rozšiřovat – do konce letošního roku například chce zavést vrácení přeplatku na jedno kliknutí či možnost sjednání splátkového kalendáře.

Nejběžnější úkony související s elektřinou, plynem či dalšími službami, které poskytuje ČEZ Prodej svým zákazníkům, si lidé mohou vyřídit kdykoliv a kdekoliv díky mobilní aplikaci MŮJ ČEZ. Ta navazuje na webovou samoobsluhu MŮJ ČEZ spuštěnou zhruba před rokem a půl. Aplikace MŮJ ČEZ je od července k dispozici zdarma na Google Play (Android) i AppStore (iOS) a funguje i na tabletech. Během několika týdnů si ji stáhlo již přes 50 tisíc zájemců.

„Do mobilních telefonů se přesouvá stále více agendy z našeho běžného života: od osobních financí, přes sledování prospěchu dětí ve škole až po monitoring vlastního zdraví. Je tedy logické, aby naši zákazníci mohli touto cestou řešit i své energie. V aplikaci MŮJ ČEZ na pár kliknutí vyřídí nejběžnější úkony související s elektřinou či plynem. V digitalizaci našich klíčových zákaznických procesů budeme pokračovat i nadále. Zároveň ale zachováváme širokou síť zákaznických center a naši zákaznickou linku, tak abychom nezhoršili dostupnost například pro seniory nebo jiné skupiny zákazníků, které nejsou komfortní s on-line komunikací,“ říká generální ředitel ČEZ Prodej Tomáš Kadlec.

Aplikace MŮJ ČEZ nyní zákazníkům umožňuje spravovat odběrná místa elektřiny, plynu a služby Mobil od ČEZ. Obsahuje například:

  • Nastavení záloh a plateb
  • Změnu osobních údajů 
  • Platby záloh a vyúčtování (platební kartou, přes ApplePay/GooglePay, QR kódem) 
  • Zadání samoodečtů 
  • Přehled spotřeby včetně odhadu přeplatku či nedoplatku ve vyúčtování 
  • Přístup k důležitým dokumentům a informacím o smlouvách (např. vyúčtování, faktury, plány záloh, výpisy volání apod.) včetně možnosti stáhnutí ve formátu PDF 
  • Zadání reklamace a sledování průběhu řešení požadavků 
  • Upozornění na odstávky nebo časy spínání HDO 
  • Sjednání schůzky na zákaznickém centru.

„Mobilní aplikaci samozřejmě dále rozvíjíme a intenzivně pracujeme na doplnění dalších funkcí. Na podzim ji například vylepšíme o možnost prodloužení platnosti smlouvy a změny produktu nebo o sjednání splátkového kalendáře,“ říká Miroslav Štechr, manažer odboru on-line služeb ČEZ Prodej.

Zákazník může v aplikaci spravovat více zákaznických účtů najednou: například i za své rodiče. Díky tomu má lepší přehled o tom, co se na různých odběrných místech děje a může včas předcházet případným problémům.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

17. listopad

Dobrý večer, pane Zdechovský, chci se zeptat, jak se díváte na prohlášení našeho vrcholného politika, cituji: Ne každý názor musíme respektovat a ne každý názor je stejně "hodnotný"? 35 let po revoluci je schopen toto říci do rozhovoru nás premiér? Opravdu? Svůj názor raději vyjadřovat nebudu, ale ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ministerstvo kultury: Ministr nesouhlasí s Radou pro rozhlasové a televizní vysílání

16:13 Ministerstvo kultury: Ministr nesouhlasí s Radou pro rozhlasové a televizní vysílání

RRTV publikovala 21.11.2024 tiskovou zprávu o nutnosti registrace všech tvůrců audiovizuálního obsah…