Ten v České poště působí od roku 2007, nejprve na pozici manažera pro firemní klientelu a posléze ředitele odboru VIP obchodu. Před nástupem do České pošty působil Martin Vránek v bankovnictví, kde se zabýval obchodem a marketingem.
Roman Knap při uvedení Martina Vránka do funkce řekl: „Jsem přesvědčen, že Česká pošta má obrovský obchodní potenciál, který dostatečně nevyužívá. Chci, aby byla obchodně úspěšná a aby každý její obchodník měl motivaci se na tom podílet. Od Martina Vránka očekávám, že tuto vizi prosadí v praxi. Vážím si toho, že Česká pošta má ve svém týmu odborníky, jako je Martin, a chci jim dát prostor zúročit jejich dovednosti.“
Nový ředitel divize obchod a marketing Martin Vránek doplnil: „Využiji veškeré své zkušenosti z obchodu a marketingu i znalost prostředí České pošty k tomu, aby naši klienti byli spokojeni.“
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva