„Pro nás je tento model velmi výhodný. Chceme se soustředit na to, co umíme nejlépe, tedy provozovat samotnou železniční dopravu a poskytovat kvalitní vlakové služby našim zákazníkům. Za servis a údržbu odpovídá firma Stadler, respektive TrainClinic. Očekáváme, že tyto služby budou mít skutečně švýcarské parametry a zatím jsme velmi spokojeni, “ vysvětluje Leoš Novotný, majitel společnosti LEO Express.
Specialisté firmy TrainClinic mají na starost kompletní „ošetřování“ celého vlaku, od mechanických systémů, přes pneumatické systémy, chladící systémy, elektrotechniku a elektroniku. Certifikovaní pracovníci týmu tak v plánovaných intervalech pravidelně kontrolují a testují jednotlivé součásti vlaku, případně je i preventivně ošetřují, tak, aby předešli případným problémům. Pokud se přesto objeví, tak jejich úkolem je příčinu závady odhalit a co nejrychleji ji kvalitně odstranit.
„Naším úkolem je, být připraveni na všechno. Proto se o vlak staráme prakticky neustále, máme ho pořád pod dohledem. Teď při zkouškách provádíme demontáže zařízení, jejich úpravy a nastavování a následnou montáž, samozřejmě jen když je potřeba. Sledujeme také chování vlaku, zda se nějaká součást nadměrně neopotřebovává, nepřehřívá, zkrátka se snažíme o vlaku naučit co nejvíce. Prostě podle hesla: ´Těžko na cvičišti, lehko na bojišti.´ Zatím jsme však nemuseli řešit nic vážného, ukazuje se, že vlak klape jako švýcarské hodinky. Dokážeme pracovat jak na střeše, tak pod vlakem, samozřejmě servisujeme i v interiéru,“ popisuje Václav Bureš z TrainClinic.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: LEO Express