Česká pošta spustila k 1. 8. 2016 v pilotním provozu novou službu Objednávka na pobočku. Ta přináší zákazníkům jedinečnou možnost zarezervovat si obsluhu na přepážce ve vybraném termínu. Vytvoření objednávky je rychlé a intuitivní. Ve webové aplikaci na www.postaonline.cz/rezervace si stačí vybrat pobočku a požadovanou službu. V pilotním provozu je k dispozici služba Czech POINT. Po zadání termínu návštěvy a uvedení čísla mobilního telefonu nebo e-mailu zašle Česká pošta shrnující avízo.
V den objednávky se stačí dostavit v rezervovaný čas na zvolenou pobočku České pošty a na displeji terminálu vyvolávacího systému stisknout tlačítko „Objednaní klienti“ a zadat rezervační kód, který je součástí shrnujícího avíza. Automaticky se vytiskne pořadový lístek a zákazník bude vyvolán ihned po uvolnění první přepážky obsluhující zvolenou službu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva