„Otevření poboček je především vstřícným krokem vůči těm našim klientům, kteří s námi v tuto chvíli nemohou komunikovat jinak, než při osobní návštěvě. Těch už je ale jen malá část. Většina našich pojištěnců vyřizuje své záležitosti prostřednictvím aplikace VITAKARTA. Jen v březnu ji využilo přes čtvrt milionu lidí,“ říká Radovan Kouřil, generální ředitel Oborové zdravotní pojišťovny.
„Ve všech našich pobočkách budou platit zvýšená hygienická opatření. Pečlivě desinfikujeme společné prostory, kliky, židle a zároveň jsou na všech přepážkách nainstalovaná ochranná plexiskla. Také požádáme klienty, aby při čekání dodržovali dvoumetrové rozestupy, měli nasazenou roušku či jinou ochranu úst a nosu a používali připravenou desinfekci rukou. Především chceme ochránit zdraví klientů i našich kolegyň a kolegů na pobočkách,“ říká Miloslava Lukešová, obchodní ředitelka Oborové zdravotní pojišťovny.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva