„Naším posláním bylo přesvědčit touroperátory, že Východní Čechy jsou na ruskou klientelu připravené a pokusit se dostat náš region do jejich nabídky,“ řekla Alena Horáková, ředitelka Destinační společnosti Východní Čechy.
S Destinační společností Východní Čechy se zároveň prezentovalo i Letiště Pardubice, Královéhradecký kraj a Vysočina Tourism. „Chtěli jsme prezentovat spádový region pardubického letiště, kam historicky ruská klientela byla zvyklá létat, a vytvořit tak ucelenou nabídku včetně turistických balíčků, které propojují i sousední kraje,“ řekl René Živný, radní Pardubického kraje zodpovědný za cestovní ruch a sport.
Naši zástupci představili nejen top turistické cíle Pardubického kraje, ale také ubytovací kapacity a významné kulturní a sportovní akce. Důležitou součástí byl následný networking a individuální rozhovory mezi zúčastněnými.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva