Hlasování probíhalo téměř dva měsíce, kraje byly rozděleny po dvou a na základě doručených hlasů se vybraly vždy tři nejlepší výrobky. „Rozhodování komu dát hlas nebylo pro naše zákazníky rozhodně snadné, neboť českých je v Penny 7 z 10 výrobků,“ komentuje závěr hlasování vedoucí oddělení marketingu Penny Marketu Daniel Novotný.
Absolutní vítěz Hvězdy regionu získal 13,5 % z celkového počtu hlasů; stalo se jím pivo Velkopopovický kozel. Druhé místo obsadil Sedlčanský Hermelín, třetí v pořadí byla Lučina.
„Ohlas hledání Hvězdy regionů je pro nás dalším potvrzením, že české výrobky mají naši zákazníci dlouhodobě v oblibě a že je cíleně vyhledávají. Jsem rád, že mohu stále znovu opakovat, že široký sortiment českého zboží u nás nakupující vždy najdou,“ slibuje Daniel Novotný.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva