„Množství ohýbaných kolejí každoročně stoupá. Zatímco ještě před pěti lety to nebyly ani dva kilometry, v posledních dvou letech se v průměru ohýbá 20 kilometrů. Ohýbačka, se kterou jsme dosud pracovali, je nejen morálně zastaralá, ale také vyžaduje obsluhu externím pracovníkem, takže chybí zastupitelnost. Nový stroj nám mimo jiné umožní rozšířit sortiment profilů kolejnic, protože zvládne i výrobu nejmasivnějšího profilu 105C1, tzv. lahvové kolejnice, která se v konstrukcích začíná stále častěji objevovat, “ říká Robert Masarovič, předseda představenstva a generální ředitel Pražské strojírny a. s.
Nový stroj odpovídá nejmodernějším technologickým požadavkům a představuje špičku ve své třídě. Je vybaven digitální kamerou pro přesné měření úhlu ohybu a řídícím systémem, který umožňuje korekci tvaru ohybu a měření přímo na stroji. Provoz je možný v plně automatickém, poloautomatickém i manuálním režimu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva