Asociace českých reklamních agentur se k problematice názvu státu vyjadřovala v minulých dvaceti letech již několikrát a považuje ho v rámci marketingu naší země jako jeden z klíčových, ale zároveň bohužel nevyužitých komunikačních momentů. Setkání v Zrcadlovém sále Černínského paláce se, mimo zástupců AČRA MK, účastnili Hynek Kmoníček, ředitel Zahraničního odboru kanceláře prezidenta republiky, Jitka Vysekalová, předsedkyně České marketingové společnosti, Miroslav Jansta, předseda Unie českého sportu a Petr Pavlínek, profesor geografie z univerzity Nebraska/USA a další marketingoví odborníci, zástupci státní správy i hosté.
Zleva: Miroslav Jansta (předseda Unie českého sportu), Jitka Vysekalová (předsedkyně ČMS), Petr Pavlínek (profesor univerzity Nebraska/USA), Jakub Železný (moderátor ČT), Hynek Kmoníček (ředitel Zahraničního odboru kanceláře prezidenta republiky), Kristina Larischová (zástupkyně náměstkyně Sekce Úřadu ministerstva MZV ČR)
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva