V oboru Komunikace v kategorii Integrovaná kampaň se na prvním místě umístil projekt Českého rozhlasu Ježíškova vnoučata. Součást kampaně byl jak web www.jeziskovavnoucata.cz, tak spoty a komunikace na sociálních sítích. „Těší mě, že si Český rozhlas odnáší takové ocenění. Díky Ježíškovým vnoučatům se daří spojovat pomoc seniorům a radost z obdarování napříč všemi věkovými skupinami i celou Českou republikou. Projekt tak navazuje na společenskou odpovědnost, která patří dlouhodobě mezi základní pilíře naší filozofie,“ uvedl generální ředitel Českého rozhlasu René Zavoral.
Vítězové si Ceny Fóra dárců, kterými jsou každoročně oceňovány nejzajímavější veřejně prospěšné projekty neziskových organizací i firem, převzali v Den dárců 29. listopadu. „Posláním Ježíškových vnoučat není pouze darovat vánoční dárky, ale především upozornit na to, kolika seniorům chybí pomoc a čas strávený ve společnosti někoho jiného. Tím nejcennějším, co mohou senioři získat, je tak kontakt s dárcem, se kterým mají mnohdy možnost navázat trvalý vztah,“ řekl šéfredaktor Zpravodajství a publicistiky Českého rozhlasu a vedoucí projektu Ježíškova vnoučata Martin Ondráček.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva