Radiožurnál spustil novou marketingovou kampaň

25.06.2012 13:22 | Zprávy

Český rozhlas 1 – Radiožurnál spustil 18. 6. novou marketingovou kampaň, jejíž cílem je podpořit povědomí o značce a upozornit na Letní Olympijské hry v Londýně, z nichž Radiožurnál bude přinášet exkluzivní informace.

Radiožurnál spustil novou marketingovou kampaň
Foto: rozhlas.cz
Popisek: Logo Českého rozhlasu

„Letní Olympijské hry jsou jednou z největších sportovních událostí roku. Jsem rád, že právě Radiožurnál bude u samého jádra dění a bude přinášet exkluzivní informace všem našim posluchačům,“ řekl Jakub Čížek, ředitel Odboru komunikace a vnějších vztahů.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Český rozhlas

Mgr. Bc. Hubert Lang byl položen dotaz

migrace

Zajímalo by mě, jaký je ten váš zmiňovaný recept na migraci, když tvrdíte, že ,,my jako hnutí ANO říkáme, že máme svůj vlastní recept na pakt víz a migrace, na migraci jako celek." Děkuji za odpověď

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů: 8


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

BESIP: „Chybělo málo“ - kampaň k bezpečnosti chodců na přechodech

22:03 BESIP: „Chybělo málo“ - kampaň k bezpečnosti chodců na přechodech

Přechody pro chodce dosud nejsou bezpečným místem, které spolehlivě chrání pěší účastníky silničního…