„Součástí nového pětikilometrového obchvatu jsou čtyři mosty, tři nadjezdy a čtyři protihlukové stěny o celkové délce jednoho kilometru. Díky vyloučení tranzitní dopravy z obce Lubenec a její převedení na novou přeložku se podstatně zmenší vliv hluku a exhalací na obyvatele a vibrací na okolní objekty. Pro řidiče bude jízda po nové dálnici výrazně bezpečnější a plynulejší. Aktuálně připravujeme realizaci dalších úseků dálnice D6. Na část u Krupé probíhá výběrové řízení na zhotovitele, hodnocení nabídek je však časově náročné z hlediska posuzování referencí uchazeče s nejvýhodnější nabídkou. Následovat budou v roce 2022 úseky u Hořesedel a Hořoviček, kde vykupujeme pozemky a v nejbližší době budeme podávat žádosti o stavební povolení,“ představil novou stavbu i nejbližší plány k dostavbě D6 generální ředitel ŘSD Radek Mátl.
Dálnice D6 odvede tranzitní dopravu mimo zastavěná území obcí, čímž se podstatně zlepší životní podmínky jejich obyvatel, sníží se riziko nehod chodců a cyklistů, dojde k poklesu imisní zátěže v obytných zástavbách, sníží se míra hlukového zatížení v obytných zónách a zlepší se celková dostupnost regionu, což zvýší jeho atraktivitu pro investory i občany. Kompletní dálnice D6 propojí Prahu s Karlovými Vary a dále dojde k jejímu napojení na německou dálniční síť.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva