SPVR: Primátor Hudeček potvrdil své pokrytectví – soudně se domohl návratu na billboardy, které chce za týden zakázat

23.09.2014 11:54 | Zprávy

Primátor Hudeček nyní oficiálně potvrdil svůj pokrytecký a účelový přístup k problematice billboardů v Praze, ze kterých si vypracoval hlavní téma na obranu svých kontroverzních Pražských stavebních předpisů. Pomocí soudu se co nejrychleji domohl návratu své předvolební kampaně na billboardy, které zároveň svojí vyhláškou od 1. 10. 2014 zakazuje.

SPVR: Primátor Hudeček potvrdil své pokrytectví – soudně se domohl návratu na billboardy, které chce za týden zakázat
Foto: SPVR
Popisek: Svaz provozovatelů venkovní reklamy

Připomeňme, že pražský primátor Tomáš Hudeček prosazuje proti vůli drtivé většiny zastupitelů nové Pražské stavební předpisy, které mimo jiné likvidují veškerou venkovní reklamu v Praze, s výjimkou francouzské společnosti JCDecaux.

Zároveň nechal po Praze rozmístit obřích 33 reklamních pilířů, které jsou v rozporu nejen s jeho novými předpisy, ale i stávajícími zákony. V reakci na to společnost BigMedia, podle svých obchodních podmínek, které umožňují kampaň ukončit, je-li „v rozporu s hospodářskými zájmy dodavatele“, jeho kampaň na svých nosičích ukončila a nahradila ji charitou. Firma BigMedia tak jen brání své právo na existenci a je těžké si představit cokoliv, co by mohlo být více v rozporu s jejími hospodářskými zájmy, než vlastní propagace někoho, kdo otevřeně hlásá snahu tuto společnost zničit. Účelem rozhodně nebylo nějak narušovat politickou soutěž ani poškodit stranu TOP09. Smyslem bylo upozornit na pokrytecké chování pana Hudečka a to se nám zjevně podařilo.

BigMedia se rozhodnutí soudu samozřejmě podvolí, jak již dříve avizovala. Ale SPVR věří, že každého soudného člověka primátor Hudeček usmívající se z jím zavrhovaných billboardů přiměje k zamyšlení, co primátora vede k jeho pokryteckým krokům, a že každého musí nutně napadnout, že jde pouze o předvolební kampaň, ve které účel světí prostředky.

O Svazu provozovatelů venkovní reklamy z. s.

Svaz provozovatelů venkovní reklamy z.s. byl založen v roce 2014 na principu dobrovolnosti a demokratických zásad v souladu s ustanovením §214 zákona č.89/2012 Sb.

Svaz hájí zájmy svých členů ve vztahu ke správním orgánům, mediálnímu trhu a reprezentuje členy v příznivém mediálním obrazu pro širokou veřejnost.

Členové tohoto svazu s více než šedesátiprocentním podílem na trhu tvoří skupinu největších poskytovatelů prémiových outdoorových reklamních ploch, které jsou nainstalovány (popř. umístěny) na nejatraktivnějších místech na českém trhu venkovní reklamy. Více informací najdete na www.spvrcr.cz.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Robert Králíček byl položen dotaz

digitalizace

Ukažte mi někoho, komu se z politiků na první pokud podařila nějaká digitalizace. A proč se v tomto směru pořád tak pozadu? PS: Tímto dotazem nehájím Bartoše, jen mi přijde, že v tom není sám, že udělat něco pořádně vám politikům obecně dělá dost problém

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Český rozhlas: Nejposlouchanější stanice Radiožurnál dál posiluje pozice na trhu

22:03 Český rozhlas: Nejposlouchanější stanice Radiožurnál dál posiluje pozice na trhu

Aktuální výsledky národního výzkumu poslechovosti rádií v České republice Radioprojekt za 2. a 3. kv…