Stavba trvala přibližně rok, během prací se výrazných změn dočkal jak její exteriér (fasáda, střecha, okna nebo dveře), tak i interiér. Rekonstrukci provedlo sdružení s názvem HSM + ChT – Rekonstrukce VB Kuřim, které tvořily společnosti Hroší stavby Morava a Chládek a Tintěra, Pardubice, celkové náklady dosáhly 19,7 milionu korun. Investorem byla Správa železniční dopravní cesty (SŽDC).
Železniční stanicí Kuřim projde denně průměrně 3200 cestujících, což toto nádraží řadí na počátek deváté desítky žebříčku nejvytíženějších českých a moravských nádraží. Rekonstrukce výpravní budovy navázala na již v roce 2014 realizovanou část stavby bezbariérových přístupů a zpřístupnění podchodu ze severní části města, která byla tehdy provedena v součinnosti města Kuřim, Českých drah a SŽDC. Loni zahájila správa železnic rekonstrukci samotné výpravní budovy, čímž plynule navázala na dokončenou modernizaci staniční části.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva