Práce na vytvoření jejich nové formy přitom SŽDC zahájila již několik měsíců před vykolejením nákladního vlaku na konci července u Mariánských Lázní, které vyvolalo bouřlivé diskuze na dané téma.
„Novou podobu softwaru TTP připravujeme už delší čas ve spolupráci se Žilinskou univerzitou. Na posledním společném jednání, které se uskutečnilo začátkem září, jsme stanovili časový harmonogram dalšího postupu. Inovovaný software včetně nové, jednodušší vizuální podoby TTP bude k dispozici na přelomu letošního a příštího roku. V současné době je připraven zhruba z 85 %,“ uvádí generální ředitel SŽDC Jiří Svoboda. Jak dodává, postupně se zkouší další verze tak, aby se nová forma TTP mohla od počátku příštího roku začít používat v ověřovacím provozu na vybraných tratích.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva