„Dokončená zakázka úspěšně navazuje na naši dodávku 36 trolejbusů pro Budapešť z předchozích let. Maďarsko patří k našim tradičním teritoriím, vedle Budapešti jezdí trolejbusy vyrobené ve Škodovce například ve městech Szeged nebo Debrecín,“ vysvětluje obchodní manažer Škody Electric Pavel Kuch.
Vozidla z nové flotily, které Škoda vyrábí v konsorciu se společností Solaris, využívají karosérii Urbino. Díky pomocnému bateriovému pohonu mohou sloužit i na tratích bez trolejového vedení - řidič v takovém případě přepne na bateriový pohon a může v takovém režimu jet i několik kilometrů. „Baterie se dobíjejí během jízdy na troleji, není tedy zapotřebí žádná speciální dobíjecí infrastruktura. V nových vozech je samozřejmě také klimatizace prostor pro cestující a řidiče, nebo moderní informační systém,“ doplňuje Pavel Kuch. Trolejbusy mají rovněž kamerový systém, který zajišťuje větší bezpečnost cestujících.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva