Projekt Česká značka pořádá agentura CZECH TOP 100 ve spolupráci s výzkumnou agenturou Harmon Research. O výsledcích ankety o nejsilnějších českých značkách rozhodovala svým hlasováním široká veřejnost v rámci reprezentativního průzkumu.
Na slavnostním večeru převzal ocenění v kategoriích Tradiční česká značka a Značka, na kterou jsou Češi nejvíce hrdí, Andrej Čírtek, tiskový mluvčí společnosti TATRA TRUCKS. „Tatra je značka, která je spjata s existencí Československa i České republiky a na kterou, jak se ukázalo v průzkumu, jsou Češi právem hrdi. I díky síle značky se Tatře podařilo překonat v její historii všechna nelehká období a uchovat si pozici významného světového výrobce těžkých užitkových vozidel do terénu. Samotný název odkazuje na to, že naše automobily byly za 1. republiky testovány právě ve slovenských Tatrách,“ řekl Andrej Čírtek.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva