Televizní skupině Barrandov se podařilo od konce roku 2015 téměř zdvojnásobit její podíl na trhu sledovanosti. Zatímco v roce 2015 se její podíl pohyboval okolo pěti procent, tak v současné době se stanice rychle přibližuje desetiprocentnímu podílu na trhu. Velmi významnou měrou se přitom na růstu podílí především vlastní televizní formáty a zpravodajství, které pro televizi připravuje tým novinářů z vydavatelství Empresa Media.
„Sledovanost Našich zpráv, hlavní zpravodajské relace TV Barrandov stabilně roste. V sobotu se na ně dívalo více než 430 tisíc lidí, což představovalo podíl 13,3 procenta podílu na sledovanosti. Důkazem toho, že se podařilo oslovit diváky, jsou také vynikající výsledky show Honzy Musila Nebezpečné vztahy. Ta v sobotu oslovila skoro třináct procent diváků,“ říká generální ředitel Skupiny Barrandov Jaromír Soukup a doplňuje: „Tato talk show v prostředí českých televizí nemá obdoby, protože odhaluje a rozkrývá skutečné lidské příběhy, emoce a konfrontace, podpořené publikem v sále. Jsem rád, že tento formát oslovuje čím dál širší skupinu diváků.“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva