„Když jsme letos překonali stovku, měli jsme 200 tisíc zákazníků jako jakousi pomyslnou metu,“ říká Branko Gugleta, marketingový ředitel Tesco Mobile. „A tu jsme nyní zdolali mnohem rychleji, než jaké byly původně naše plány. Považujeme to v tomto konkurenčním prostředí za veliký úspěch a zpětnou vazbu od klientů, kteří oceňují produkty a služby, které jim nabízíme a poskytujeme. Z komunikace s našimi klienty víme, že na Tesco Mobile oceňují nejen zázemí velkých partnerů, jakými jsou Tesco a O2, ale také profesionální zákaznická péče a v neposlední řadě i komunikační styl, kterým se odlišujeme od ostatních virtuálů.“
Pokud jde o produkty, snaží se Tesco Mobile přicházet s neotřelými nabídkami. Takovou je i speciální zlatá edice SIM karet, se kterou lze vyhrát rok volání a psaní zdarma do všech sítí. S mottem „Sáhněte si pro výhru“ se Tesco Mobile rozhodl odměnit 100 majitelů jeho SIM karet. Limitovanou edici Zlaté SIM je možné pořídit ve všech prodejnách Tesco nebo na e-shopu Tesco Mobile. Do soutěže, která končí 31. října 2014, se zapojuje každý zakoupením SIM packu, v němž najde také los, po jehož setření se ihned dozví, zda vyhrál. Druhou možností je dobití kreditu a zodpovězení otázky na webové stránce www.rokzdarma.cz
Tesco Mobile, jehož nabídka patří mezi nejvýhodnější na domácím trhu předplacených karet, nabízí volání a SMS do Tesco Mobile zcela zdarma a do ostatních sítí jen za 1,25Kč/min a 0,75Kč/SMS. Svým klientům se snaží vyjít vstříc i díky různým inovacím, jako byla například nedávno spuštěná unikátní služba Dynamo umožňující automatické dobíjení kreditu.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva