„Státní agentura CzechTourism postupuje jako správný hospodář,“ uvádí Klára Dostálová ministryně pro místní rozvoj a doplňuje: „Ukázalo se, že odborné diskuse a výměnu zkušeností zajišťuje CzechTourism v rámci jiných projektů nebo ji poskytují komerční subjekty. Ušetřené prostředky agentura použije na propagaci návštěvnosti regionů a přispěje tím k vytváření nových pracovních míst.“
V České republice je již dobře zavedeno několik festivalových formátů s obdobným konceptem, jaký měl Mezinárodní festival filmů s cestovatelskou tematikou Tourfilm (např. Expediční kamera, Kolem světa, Snow Film Fest, Mezinárodní festival outdoorových filmů nebo Festival 5 kontinentů na Go Region Tour). Do budoucna pak bude CzechTourism dál podporovat domácí soutěžní sekci TourRegionFilm, která zapadá do koncepce rozvoje domácího cestovního ruchu.
„Festival byl založen před padesáti dvěma lety, kdy jsme nemohli cestovat. Dnes, kdy je možné vyjet prakticky kamkoliv a na YouTube jsou tisíce cestovatelských videí, je možné využít tyto finanční prostředky mnohem efektivněji,“ vysvětluje ředitel agentury CzechTourism Jan Herget. „Do budoucna se proto zaměříme na podporu jen té části festivalu, která rozvíjí domácí cestovní ruch.“
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva