Zatímco v roce 2011 klesly prodeje INSTINKTU na historické minimum (průměrně 24 tisíc kusů na vydání), od roku 2012, kdy jej převzalo vydavatelství Empresa Media, zájem o titul kontinuálně roste. V roce 2015 se jej prodalo v průměru 31 853 kusů týdně.
„Tento trend jasně ukazuje, že při správném zacílení, volbě obsahu i formy, je možné dosahovat dobrých výsledků i v době, kdy řadě tištěných médií prodeje klesají,“ uvedl předseda představenstva vydavatelství Empresa Media Jaromír Soukup a dodal: „Potvrzuje se tak náš předpoklad, že na trhu je místo pro další tituly v segmentu časopisů, pokud dokáží reagovat na měnící se potřeby potenciálních čtenářů.“
Mezi nejúspěšnější vydání roku 2015 patřilo valentýnské číslo s Libuší Šafránkovou a Josefem Abrhámem na obálce (33 411 prodaných výtisků), číslo s Anetou Langerovou a Michalem Hrůzou (33 313), mimořádně bodoval i herec Radim Fiala (34 994) a speciální zářijové vydání INSTINKTU s vloženým sešitem slev na kulturní akce po celé České republice (40 982).
Vzestupnou tendenci INSTINKTU potvrzuje i první číslo roku 2016 s herečkou Hanou Vagnerovou na titulní straně. Prodalo se 34 577 kusů.
Přehled průměrných týdenních prodejů od roku 2011 do 2015
2015 31 853 kusů
2014 31 725 kusů
2013 29 837 kusů
2012 25 780 kusů
2011 24 114 kusů
Vydavatelství EMPRESA MEDIA vlastní TV Barrandov a produkční společnosti Real TV. Portfolio vydavatelství zahrnuje časopis Týden, společenský týdeník Sedmička, časopis Instinkt, společenský časopis Exkluziv, měsíčník Interview a dále tituly pro mládež Popcorn a Top Dívky, odborný časopis MarketingSalesMedia a elektronický deník Týden.cz.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Komerční článek