Zhotovení zubní výplně je stomatologickým výkonem a u nich „záruka“ neexistuje. Tento pojem známe pouze u stomatologických výrobků, kterými jsou např. můstky, korunky či zubní protézy, ale nikoliv zubní výplně. Nelze to tedy chápat tak, že na zhotovenou plombu máte záruku ve smyslu spotřebitelské záruky na zakoupený výrobek.
Lékař však samozřejmě za správné provedení výkonu, tedy zhotovení zubní výplně, odpovídá. V případě, že pacient není spokojen, měl by se obrátit na zubního lékaře, který výplň zhotovil. Jedná-li se o závažnější případy, je vhodnější podat písemnou stížnost. Pacient tak jistě může postupovat i v popsaném případě, ale u stížností většinou jde o větší a nákladnější zákroky, než je zhotovení jedné zubní plomby.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva