Veolia: Soutěž „I love kohoutková" má vítěze

08.07.2012 10:54 | Zprávy

V druhé polovině června skončila výchovně vzdělávací soutěž „I love kohoutková", organizovaná společnostmi skupiny Veolia Voda. Do soutěže, která byla určena studentům středních škol ve věku 15 - 20 let, se zaregistrovalo na 50 kolektivů. Úkol zněl následovně: vytvořit krátké video, ve kterém soutěžící vyjádří svůj pozitivní vztah ke kohoutkové vodě a zároveň se zamyslí nad tím, proč je dobré pít vodu z kohoutku.

Veolia: Soutěž „I love kohoutková" má vítěze
Foto: Hans Štembera
Popisek: Spotřeba vody - ilustrační foto

Vybrat vítězné video z řady originálních a nápaditých příspěvků nebylo vůbec snadné - studenti hýřili nápady, skládali písně, zpívali, kreslili a animovali postavičky, hráli scénky, oblékli se do vlastnoručně vyrobených kostýmů a jinými neotřelými způsoby upozorňovali na kvality vody z kohoutku, to vše s heslem „I love kohoutková".

Porotu v celostátním kole nakonec nejvíce zaujalo video „Kohoutková Káťa" studentek Petry Křenové a Kateřiny Němcové z Moravy, kterému udělila první cenu. Na druhém místě se pak umístil kolektiv z Prahy (Marek Kuta a Matouš Budíček), který ke svému videu složil a nahrál píseň „Elixír z kohoutku",a na pomyslné třetí příčce skončil Ondřej Černý z Plzně s vtipným videem „Pít či nepít?". Zvláštní cenu poroty získali za výtvarné a hudební zpracování studenti z Vizovic - David Šulák a Lukáš Koňařík. Pro vítěze byly připraveny hodnotné ceny: finanční částka 20 000 Kč, digitální fotoaparáty, poukázky na nákup knih, USB flash disky apod.

Vítězům gratulujeme!

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Jiří Čunek byl položen dotaz

Fakt věříte tomu, že se to šílenství ještě podaří zvrátit?

A kdo je podle vás vlastně odpovědný za tu přehnanou korektnost, která nevede k ničemu jinému než k tomu, že lidé omezuje říct naplno svůj názor. Nebo myslíte, že tomu tak není? A dokážete si třeba dnes představit, že by se vysílal pořad Česká soda? Vždyť se tu tak vytrácí i humor a satira. A proč?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Jihočeská centrála cestovního ruchu: Kam na jarní prázdniny? No přece do jižních Čech

22:03 Jihočeská centrála cestovního ruchu: Kam na jarní prázdniny? No přece do jižních Čech

Blíží se jarní prázdniny a až do 17. března si děti ve všech regionech republiky vystřídají svůj týd…