Od dubna 2013 mohou zákazníci všech společností skupiny Veolia Voda Česká republika, a.s. využít k úhradě vyúčtování za vodné a stočné svůj chytrý mobilní telefon. Pomocí nainstalované aplikace jejich banky jednoduše načtou informace obsažené v QR kódu, který se nachází na faktuře, a platební příkaz v bankovní aplikaci se automaticky vyplní správnými údaji. Platbu pak již stačí pouze potvrdit. Zákazníci se tak vyhnou možným chybám, které vznikají při přepisování údajů do platebního příkazu jejich banky.
Pro zákazníky, kteří upřednostňují platby v hotovosti, nabízí Veolia Voda možnost úhrady na terminálech společnosti Sazka sázková kancelář, a.s. Na fakturách najdou zákazníci vedle QR kódu i čárový kód, jehož platební údaje dokáže terminál přečíst a vystavit potvrzení o úhradě, kterou zákazník provede v hotovosti.
Široká síť terminálů (prodejny tabáku, čerpací stanice, večerky, apod.) a prodloužená otevírací doba umožňuje zákazníkům uhradit vyúčtování dle jejich potřeb.
Za tuto službu hradí zákazník jednotný poplatek 15,- Kč bez ohledu na výši úhrady.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva