Klienty odměňuje za běžné aktivity na jejich osobních účtech a za to, že s Erou řeší všechny své finanční potřeby. Člen Světa odměn nepotřebuje žádnou další věrnostní kartičku, k získání výhod mu plně postačí platební karta, což klienti beze sporu uvítají. Potvrzuje to i průzkum Ery, z něhož vyplývá, že sloučení různých benefitů do jednoho jednoduchého systému preferuje rovných 55 % respondentů.
Podle zjištění Ery je téměř každý z nás registrovaný v nějakém věrnostním programu, ale celých 20 % dotázaných využívá své členství v některém z věrnostních programů méně než jednou za měsíc. „Chtěli jsme klientům nabídnout co nejširší škálu možností, jak na odměny dosáhnout. Ve Světě odměn proto získávají body při každé platbě debetní kartou či kreditkou. Další body se jim připisují například za platby z účtu, za využívání kontokorentu, sjednání úvěru či aktivaci Era smartbankingu,“ vysvětluje Leila Goulliová, ředitelka Designu, komunikace a marketingu Ery. Extra body se připočítávají i při každém nákupu kartou u obchodních partnerů programu.
Z průzkumu dále vyplývá, že plných 94 % dotázaných preferuje u věrnostních programů jednoduchý a přehledný princip fungování, proto má ve Světě odměn každý bod peněžní hodnotu, která odpovídá jedné koruně, čímž odpadá složité přepočítávání. Získané body si mohou klienti proměnit za atraktivní odměny podle svého výběru. „Zjistili jsme, že nejžádanějším benefitem je proměnit body za možnost mít bankovní služby zdarma, proto mohou členové Světa odměn využít nasbírané body na získání až 100% slevy na bankovní služby, které využívají,“ říká Goulliová. Dalšími možnostmi jsou připsání bodů ve formě peněz na stavební spoření či penzijní připojištění, slevové vouchery uplatnitelné u partnerů Ery, drobné dárky nebo podpora charitativních organizací.
„Důležitými kritérii při vytváření programu byly skutečná atraktivita pro klienty, jednoduchost obsluhy a dostupnost pro každého. Účet lze pohodlně ovládat přes internetové bankovnictví, osobně v jakémkoliv Era finančním centru nebo telefonicky přes klientské centrum,“ doplňuje Goulliová. Členství v programu je dobrovolné. Klienti si ho mohou aktivovat on-line v internetovém bankovnictví Era portálu, telefonicky přes klientské centrum na čísle 495 800 100 či osobně v jakémkoliv Era finančním centru.
Současnými partnery programu jsou: Humanic, Hervis Sports, Siko koupelny a kuchyně, EuroOil, Euronics, Kasa.cz, Knihy Dobrovský, Delmas a Eta.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva