„Naším cílem je cestujícím usnadnit a zpříjemnit cestu letištěm před odletem. Pobyt v salonku tak zajistí jedinečný benefit pro náročnou klientelu. Nabízí pohodlí a komfort při čekání na odlet v příjemném prostředí s profesionální individuální péčí personálu salonku,“ říká Jakub Puchalský, člen představenstva Letiště Praha.
Klientům je navíc k dispozici široká nabídka denního tisku a magazínů, TV a bezdrátové internetové připojení zdarma a sprchy. Salonek je připravený i pro malé návštěvníky, kteří mohou využít dětský koutek. V nabídce je také privátní salonek pro obchodní setkání a jednání, který si lze zarezervovat a přikoupit.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva