Dvě desítky zaměstnanců z pivovaru v Krušovicích i z Prahy proto pomáhaly s údržbou oblasti kolem potoka a naučné stezky u Eremita. Ve Velkém Březně se sešlo sedmnáct lidí, kteří pracovali u potoka přímo v obci. Třicet zaměstnanců pivovaru Starobrno se těšilo na čištění ponoru Sloupského potoka v Moravském krasu u Hřebenáče v místech, kde se propadá do podzemí. Déletrvající deště a podmáčená půda bohužel tuto jejich iniciativu zhatilo, do budoucna o ni ale nepřijdou. Do Moravského krasu tak pojedou v náhradním termínu.
V celosvětovém měřítku se letos Engage Day uskutečnil už pošesté. V roce 2013 se ho globálně od Pekingu po Valencii zúčastnilo kolem 10 000 lidí, v České republice se zapojilo 22 firem s 280 dobrovolníky a z toho se zúčastnilo padesát zaměstnanců společnosti HEINEKEN Česká republika .
Voda je jedním z nejdůležitějších pilířů projektu trvalé udržitelnosti Brewing a Better Future (Vaříme pivu lepší budoucnost), který je důležitou součástí strategie firmy už od roku 2010. „Problematiku zodpovědného přístupu k vodě veřejnosti adresujeme mnoha způsoby. Jedním z nich je právě ukázat propojení společnosti a zodpovědnosti, které ovlivňují komunitu, kde naše pivovary stojí, a týkají se i jejich provozu,“ konstatoval manažer korporátních vztahů českého HEINEKENu Jiří Hauptmann. Jak dále uvedl, HEINEKEN se začal seriózně zabývat jako jedna z prvních velkých firem. Pod záštitou OSN proto u příležitosti Mezinárodního dne vody (březen) uspořádal už druhým rokem v řadě konferenci o vodě. Díky spolupráci se zástupci Ministerstva životního prostředí, samospráv různých regionů, odborníků či zástupců chráněných krajinných oblastí letos konference nastolila opravdu relevantní témata, týkající se všech lidí. Z iniciativy HEINEKENu také vzniklo prohlášení Firmy a voda 2014, v němž se významné české firmy zavázaly a svým podpisem stvrdily, že vodu považují za jeden z klíčových prvků podnikání a dlouhodobě s ní budou nakládat odpovědným a udržitelným způsobem.
HEINEKEN je třetí největší pivovarnickou skupinou na světě a evropskou jedničkou mezi výrobci piva. V České republice do společnosti HEINEKEN patří tři pivovary: od roku 2003 pivovar Starobrno v Brně, od roku 2007 Královský pivovar Krušovice ve středních Čechách a od roku 2008 pivovar Velké Březno v severních Čechách. Společnost HEINEKEN Česká republika je v současnosti třetím hráčem na domácím trhu s pivem, v exportu se řadí mezi nejdůležitější vývozce. Do portfolia společnosti patří značky Heineken, Desperados, Krušovice, Zlatopramen 11°, Starobrno, Březňák, Zlatopramen Radlery, nealkoholický Zlatopramen NA, Hostan a regionální značky Dačický a Louny. Piva pravidelně vyhrávají ceny na domácích i zahraničních degustačních soutěžích, jejich výčet za uplynulé roky je ke zhlédnutí na www.heinekenceskarepublika.cz. Nedílnou součástí strategie společnosti v České republice je projekt Brewing a Better Future, jehož cílem je snižování dopadu výroby (spotřeby vody, energií a CO2) a distribuce na životní prostředí, prosazování zodpovědného přístupu ke konzumaci piva a práce s místními komunitami. Největší ambicí HEINEKENu do budoucna je tak stát se nejzodpovědnějším výrobcem piva v České republice. Více informací k těmto tématům lze najít rovněž na výše uvedených webových stránkách.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva