Zaměstnanci HEINEKENu se po roce opět zúčastnili Mezinárodního dne firemního dobrovolnictví

23.09.2014 19:36 | Zprávy

Koncem minulého týdne se uskutečnil Mezinárodní den firemního dobrovolnictví (tzv. Engage Day). Už druhým rokem v řadě se k němu připojili i zaměstnanci společnosti HEINEKEN Česká republika – a to napříč všemi profesemi, od dělníků po nejvyšší manažery firmy včetně jejího generálního ředitele Erika Hamela. Dobrovolnická pomoc se záměrně týkala ochrany vody a vodních zdrojů, protože zodpovědný přístup k ní je nedílnou součástí strategie českého HEINEKENu. Dobrovolnictví je tak jednou z nejlepších forem naplnění firemní strategie zaměstnanci.

Zaměstnanci HEINEKENu se po roce opět zúčastnili Mezinárodního dne firemního dobrovolnictví
Foto: HEINEKEN
Popisek: HEINEKEN

Dvě desítky zaměstnanců z pivovaru v Krušovicích i z Prahy proto pomáhaly s údržbou oblasti kolem potoka a naučné stezky u Eremita. Ve Velkém Březně se sešlo sedmnáct lidí, kteří pracovali u potoka přímo v obci. Třicet zaměstnanců pivovaru Starobrno se těšilo na čištění ponoru Sloupského potoka v Moravském krasu u Hřebenáče v místech, kde se propadá do podzemí. Déletrvající deště a podmáčená půda bohužel tuto jejich iniciativu zhatilo, do budoucna o ni ale nepřijdou. Do Moravského krasu tak pojedou v náhradním termínu.

V celosvětovém měřítku se letos Engage Day uskutečnil už pošesté. V roce 2013 se ho globálně od Pekingu po Valencii zúčastnilo kolem 10 000 lidí, v České republice se zapojilo 22 firem s 280 dobrovolníky a z toho se zúčastnilo padesát zaměstnanců společnosti HEINEKEN Česká republika .

Voda je jedním z nejdůležitějších pilířů projektu trvalé udržitelnosti Brewing a Better Future (Vaříme pivu lepší budoucnost), který je důležitou součástí strategie firmy už od roku 2010. „Problematiku zodpovědného přístupu k vodě veřejnosti adresujeme mnoha způsoby. Jedním z nich je právě ukázat propojení společnosti a zodpovědnosti, které ovlivňují komunitu, kde naše pivovary stojí, a týkají se i jejich provozu,“ konstatoval manažer korporátních vztahů českého HEINEKENu Jiří Hauptmann. Jak dále uvedl, HEINEKEN se začal seriózně zabývat jako jedna z prvních velkých firem. Pod záštitou OSN proto u příležitosti Mezinárodního dne vody (březen) uspořádal už druhým rokem v řadě konferenci o vodě. Díky spolupráci se zástupci Ministerstva životního prostředí, samospráv různých regionů, odborníků či zástupců chráněných krajinných oblastí letos konference nastolila opravdu relevantní témata, týkající se všech lidí. Z iniciativy HEINEKENu také vzniklo prohlášení Firmy a voda 2014, v němž se významné české firmy zavázaly a svým podpisem stvrdily, že vodu považují za jeden z klíčových prvků podnikání a dlouhodobě s ní budou nakládat odpovědným a udržitelným způsobem.

HEINEKEN je třetí největší pivovarnickou skupinou na světě a evropskou jedničkou mezi výrobci piva. V České republice do společnosti HEINEKEN patří tři pivovary: od roku 2003 pivovar Starobrno v Brně, od roku 2007 Královský pivovar Krušovice ve středních Čechách a od roku 2008 pivovar Velké Březno v severních Čechách. Společnost HEINEKEN Česká republika je v současnosti třetím hráčem na domácím trhu s pivem, v exportu se řadí mezi nejdůležitější vývozce. Do portfolia společnosti patří značky Heineken, Desperados, Krušovice, Zlatopramen 11°, Starobrno, Březňák, Zlatopramen Radlery, nealkoholický Zlatopramen NA, Hostan a regionální značky Dačický a Louny. Piva pravidelně vyhrávají ceny na domácích i zahraničních degustačních soutěžích, jejich výčet za uplynulé roky je ke zhlédnutí na www.heinekenceskarepublika.cz. Nedílnou součástí strategie společnosti v České republice je projekt Brewing a Better Future, jehož cílem je snižování dopadu výroby (spotřeby vody, energií a CO2) a distribuce na životní prostředí, prosazování zodpovědného přístupu ke konzumaci piva a práce s místními komunitami. Největší ambicí HEINEKENu do budoucna je tak stát se nejzodpovědnějším výrobcem piva v České republice. Více informací k těmto tématům lze najít rovněž na výše uvedených webových stránkách.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Robert Králíček byl položen dotaz

digitalizace

Ukažte mi někoho, komu se z politiků na první pokud podařila nějaká digitalizace. A proč se v tomto směru pořád tak pozadu? PS: Tímto dotazem nehájím Bartoše, jen mi přijde, že v tom není sám, že udělat něco pořádně vám politikům obecně dělá dost problém

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Český rozhlas: Nejposlouchanější stanice Radiožurnál dál posiluje pozice na trhu

22:03 Český rozhlas: Nejposlouchanější stanice Radiožurnál dál posiluje pozice na trhu

Aktuální výsledky národního výzkumu poslechovosti rádií v České republice Radioprojekt za 2. a 3. kv…