Celé dva týdny přicházeli do Lidlu zákazníci, kteří si u pokladen mohli za minimální částku 30 Kč koupit samolepku ve tvaru srdíčka, kterou potom symbolicky nalepili ve velkého srdce ve výloze.
Do obchodu přicházeli nejen zákazníci, ale také rodiče s nemocnými dětmi, kterým sbírka Srdce dětem celou tu dlouhou dobu pomáhá. Jsou nesmírně vděčni jak zákazníkům, tak všem zaměstnancům Lidlu za tuto úžasnou sbírku, jejíž zásluhou jim může obecně prospěšná společnost Život dětem zakoupit potřebné pomůcky, jako jsou vozíky, speciální židličky, zdravotnické potřeby, uhradit nezbytné rehabilitace nebo tolik užitečné ozdravné pobyty.
„Bylo obdivuhodné, jak se postupně velká srdce ve výloze zaplňovala těmi malými. V Životu dětem jsme byli nesmírně zvědaví, jak ta letošní sbírka dopadne, kolik se podaří v dnešní, tolik složité době pro nemocné děti vybrat. Dobře víme, že ekonomická situace všech není jednoduchá, velká inflace, šokující zdražování elektřiny a plynu, navíc, mnozí významně podpořili válkou sužovanou Ukrajinu a někteří se ještě nevzpamatovali ze dvou covidových let,“ říká Maria Křepelková, ředitelka Život dětem, o.p.s.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva