Zákon ukládá všem podnikatelům, tedy i dodavatelům energií, informovat zákazníky o své nabídce jasným a srozumitelným způsobem. Realita však vypadá jinak. Zákazníci mají problém srovnat si konkurenční nabídky, protože jim chybí řada relevantních informací.
„Spotřebitelé si mohou srovnat nabídky dodavatelů energií sami, nebo použít některý z internetových srovnávačů, avšak ne všechny srovnávače uvádí kromě ceny i ostatní podmínky, jako například smluvní pokuty, poplatky či další služby, které budou spolu s dodávkou energie poskytovány,“ uvádí Lukáš Zelený, vedoucí právního oddělení dTestu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva