Více než 12 tis. nových klientů si pak novou verzi od jejího spuštění aktivovalo, což je o 7 tis. měsíčně více v porovnání s měsíci před jejím spuštěním.
„Klienti si naše internetové bankovnictví velmi oblíbili. Jen za prvních šest týdnů ho použili dvanáct milionkrát, což je o čtvrtinu častěji než jeho předchozí verzi za stejné období a patří tak s velkým náskokem k nejpoužívanějším finančním aplikacím na českém trhu. Příjemný vzhled aplikace, její přehlednost a intuitivnost nechválí pouze odborná veřejnost, ale především naši klienti, což je pro nás velmi důležité. Právě na základě jejich požadavků jsme nové internetové bankovnictví připravovali" uvedl David Lorenc, ředitel přímého bankovnictví České spořitelny.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva