„Vyzýváme premiéra, ministerstvo zdravotnictví a ministra Blatného, aby odstranili chyby v systému. Není možné, aby osmdesátiletí senioři a jejich rodiny trávili hodiny u počítače a na telefonních linkách, protože registrační systém ani více jak 24 hodin po spuštění prostě nefunguje,“ uvedli lidovci.
„Zkoušela jsem zaregistrovat svou babičku, která má polské občanství a rodné číslo je proto složeno trochu jinak než české. Nechtělo jí to však do systému zaregistrovat a rodné číslo validovat, a i po zdlouhavém volání na linku 1221 si s tím operátorka nakonec nevěděla rady,“ přiblížila svou zkušenost s registrací seniorů Markéta Vyvlečková z Českého Těšína. Operátorka jí slíbila, že vše zjistí, a že se jí do hodiny ozve, ale už ji prý nekontaktovala.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: tan