Kruliš (SPOZ): Kampaň na II. pilíř je jen navoněná zdechlina

28.05.2013 8:52 | Zprávy

Vláda spustila televizní reklamní kampaň, která má nalákat co nejvíce lidí do II. pilíře penzijní reformy.

Kruliš (SPOZ): Kampaň na II. pilíř je jen navoněná zdechlina
Foto: SPOZ
Popisek: Logo Strany práv občanů - Zemanovců

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: SPOZ

Filip Turek byl položen dotaz

K vaší rychlé jízdě

To vám přijde normální, že porušíte zákon a obhajujte se tím, že je špatný, a že se má změnit? Co třeba nějaká omluva? A jste připraven přijít o řidičák, protože jestli ne, tak je to výsměch obyčejným lidem, kteří by o něj určitě přišly. Co mi ale vadí nejvíc je, že jedete rychle a ještě se plně nev...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Digitální éra: Cloudové hraní jako budoucnost zábavy

12:15 Digitální éra: Cloudové hraní jako budoucnost zábavy

Cloud gaming představuje moderní způsob, jakým mohou hráči přistupovat ke svým oblíbeným hrám bez nu…