„Mají si všímat jednak počtu vstupů, na to, zda ty vstupy nejsou psány přes kopírák. Mají to hodnotit s rezervou, mají se tam především dívat na to, jestli se pacienti vyjadřují například k době čekání a také ke zdvořilosti, s jakou je s nimi zacházeno, k časnosti hlášení výsledků a podobně,“ popsal pro ČRo odborník na kvalitu ve zdravotnictví David Marx.
Navíc jsou podle jeho slov i běžné dotazníky na spokojenost pacientů v nemocnicích anonymní, na internetu to tedy není žádná výjimka. Podle jeho doporučení by si měli pacienti hlavně všímat těch hodnotících prvků, které může posoudit i laik.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: pan