Na pravou identitu SuperVáclava, který se stylizuje do role bojovníka proti nešvarům, upozornili blogeři na internetu. "Není to zase kvůli bratrovi, jak mi už spousta lidí volalo? Už mě to unavuje. To ať si vyřídí pan bratr, mějte se, nashle," odbyl Mařík iDNES.cz.
Čekáme, kdy odhalí značku
SuperVáclav, který vysypal u VZP ze své multikáry náklad hnoje, má ale stejný hlas. Podle Maříkových předchozích aktivit lze předpokládat, že v případě SuperVáclava se jedná o reklamní akci.
"Upřímně řečeno, jediná věc, na kterou všichni čekáme, kdy nám odhalí značku, pro kterou to dělá," řekl serveru marketingový expert Daniel Köppl. Akce SuperVáclava jsou podle něj velmi podobné kampani Růžoví kukláči, kterou si na Slovensku objednala Union pojišťovna.
Čtěte více:
Proč lžete, že nemáme peníze. VZP uklidňuje vyděšené pacientyŠéf VZP připustil chybu. Je švýcarská firma důvěryhodná?
Reportéři otevřeli kauzu IZIP. Šéf VZP si stěžuje na ČT. Wollner: Zbabělost
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: joh