„Investice ČSSD tvoří ve sledovaném období (od začátku roku do 25.dubna) více než 50 procent veškerých monitorovaných investic v kategorii politické inzerce," cituje server z dokumentu.
Tyto údaje ovšem považuje šéf volební kampaně ČSSD Jaroslav Tvrdík za nepravdivé. Jeho strana se proti nim hodlá bránit.
„Naši právníci již připravují žádosti o nápravu ke společnostem zveřejňujícím tyto nepravdivé údaje," řekl Tvrdík ParlamentnímListům.cz
Dvakrát více než ODS
Druhou nejbohatší stranou se v tomto ohledu ukazuje ODS s účty za 102 milionů korun. Na třetím místě jsou Věci veřejné s útratou 32 milionů. Následují je Strana práv občanů - Zemanovci s cirka 9 miliony, Suverenita s 3 a půl miliony, komunisté s dvěma a čtvrt miliony a TOP 09 s jedním a půl milionem korun.
Podle průzkumu všechny zbývající strany vyplatily za politickou reklamu jeden a půl milionu korun.
Server zároveň uvádí, že jmenované částky budou ve skutečnosti vyšší: „Za duben jsou k dispozici data jen za tisková média, a na rozdíl od období leden - březen chybí internet a venkovní reklama, takže lze předpokládat, že výsledné částky budou ještě vyšší."
Když naposledy při loňských eurovolbách TNS-MI zveřejnila svá čísla, volební manager ČSSD Jaroslav Tvrdík je popřel s tím, že výzkumy vycházejí z běžných cen a nepočítají s množstvími slevami a dalšími bonusy.
Více:
Cena kampaně? ČSSD i ODS prý po volbách prozradí, kolik stála
ČSSD se na Ústecku zaměřila v kampani na Miloše Zemana
Foto: Hans Štembera
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: az