Již nějakou dobu se Agrární komora ČR zabývá privátními značkami supermarketů, tedy výrobky, které si řetězce nechají dodat ve svých obalech a prodávají je za nižší cenu než výrobky „značkové“.
„Stejné mléko (rozdíl 0,1 g tuku) od stejného výrobce, ve dvou různých obalech, ale každé za výrazně jinou cenu. Zatímco supermarket má na své privátní značce obchodní přirážku jen v řádu několika korun, na originálním výrobku od mlékárny si přihodí i přes 20 Kč,“ popsala tento rozdíl AK ČR u mléka a dodala: „Takhle se dělá byznys. Obchodní řetězce uměle vymýšlejí své marketingové značky a vytlačují na okraj zájmu zákazníků původní značkové výrobky. Možná by stačilo snížit své marže u tradičních produktů a potraviny by rázem mohly zlevnit.“
Původně obrázek doprovázela i fotografie, ze které bylo možné hned poznat, že se jedná o výrobek značky K-Jarmark, tedy privátní značku Kauflandu. Ovšem na Agrární komoru ČR se prý obrátili právní zástupci Kauflandu právě kvůli zobrazení loga značky.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: kas