V malých obchodech vlastně začíná a zároveň končí prodej kalendářů. Ty si lidé nakoupili před koncem roku v supermarketech, kde na rozdíl od maloprodejen tehdy byla „ruka Páně otevřená“.
Vítejte, obálky!
Zajímavou komoditou jsou obálky. Jak říká zákazník Jan Kokr v jednom z plzeňských obchodů, obálky koncem roku prostě došly. „A byly jen na poště, ale za osm korun kus! Sice tvrdší, ale když v papírnictví ji dostanete za kačku, tak je to rozdíl, že.“ A v supermarketech byly prakticky vyprodané, i ta velká balení.
„To jsem ještě nikde nikdy nezažil,“ kroutil hlavou podsaditý padesátník. Prý sběratel, který posílá svým kolegům ve světě čisté pohledy a další zajímavosti. „Samozřejmě že ty nejlevnější obálky byly na poště beznadějně vyprodané…“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Václav Fiala