Piráti a STAN vymýšleli, jakou zmrzlinu rozdávat voličům. Na jedné straně je trápilo, aby tato zmrzlina byla brána jako dostatečně šetrná k životnímu prostředí, ale na straně druhé uvažovali, že musí vybrat typ zmrzliny, ze kterého by řada voličů nedostala průjem.
Podle serveru Seznam Zprávy Piráti a STAN zaplatili za „nanuk tour“ 830 tisíc korun, přičemž si půjčili známý koncept firmy Family Frost se známým vozítkem a nezaměnitelnou melodií. Jen místo této melodie možná bude lidem vyhrávat předseda Pirátů Ivan Bartoš na harmoniku.
Starostové a Piráti se nakonec dohodli, že budou rozvážet jahodový sorbet na tyčce, ale na konkrétní příchuti hledali shodu dlouho a poměrně složitě.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mp