Předvolební kampaň v ulicích již začala. Hnutí ANO v ní použilo celkem jednoduchou metriku, totiž průzkum agentury Morning Consult, v kterém Petr Fiala již nějakou dobu má poslední místo s 16 % těch, kteří souhlasí s jeho politikou. Z billboardů okolo českých silnic tak na řidiče a kolemjdoucí shlíží Petr Fiala s označením „nejhorší premiér na světě“.
Kampaň ANO
Zdroj: Facebook
Kampaň už se snaží zpochybnit komentátor Petr Honzejk z HN. „Hlavním rysem kampaně ANO bude postfaktičnost, až lživost. Petr Fiala zcela jistě není ‚nejhorší premiér na světě‘, jak billboardy tvrdí. V žebříčku společnosti Morning Consult sice zaujímá poslední příčku, ale firma hodnotí jen 22 lídrů. Na světě je států 193 sdružených v OSN plus několik dalších mezinárodně ne zcela uznávaných. Další věc je, že slova ‚nejhorší‘ a ‚nejméně populární‘ rozhodně nejsou synonyma. Takový Vladimir Putin je v Rusku jistě populárnější než Petr Fiala v Česku a asi bychom neřekli, že je ‚lepší‘,“ namítá.
Hlavním rysem kampaně ANO bude postfaktičnost, až lživost. Petr Fiala zcela jistě není „nejhorší premiér na světě“, jak billboardy tvrdí. V žebříčku společnosti Morning Consult sice zaujímá poslední příčku, ale firma hodnotí jen 22 lídrů. Na světě je států 193 sdružených v OSN… pic.twitter.com/CwbxcmtKi1

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Karel Šebesta