Zástupci českého leteckého průmyslu se v Kolíně nad Rýnem setkali s odborníky evropské regulace, aby projednali budoucí směr vývoje svých strojů. Aircraft Industries se aktuálně věnuje řadě klíčových vývojových projektů, které zahrnují modernizaci stávajících modelů letounů i zavádění nových technologií. Schůzka proto hrála zásadní roli při nastavení týmové spolupráce s EASA, která je klíčová pro splnění přísných evropských standardů.
„Naše setkání s EASA představuje důležitý krok v posílení naší spolupráce a sladění vývoje našich letounů s nejvyššími evropskými bezpečnostními standardy,“ uvedla Alena Medová, předsedkyně představenstva Aircraft Industries. „Půjdeme cestou zlepšování a inovování, abychom splnili rostoucí požadavky leteckého průmyslu a zajistili maximální úroveň bezpečnosti a výkonu pro naše zákazníky.“
Aircraft Industries, známý díky ikonickým letounům L-410, intenzivně pracuje na modernizaci těchto strojů, aby odpovídaly nejnovějším požadavkům globálního trhu. Společnost také investuje do vývoje nových modelů a technologií, přičemž klade důraz na zlepšení provozní efektivity, snižování emisí a zavádění ekologicky šetrných řešení. Spolupráce s EASA je v tomto směru klíčová pro zajištění hladkého průběhu certifikace a uvedení modernizovaných i nových letounů na trh.
Setkání v Kolíně nad Rýnem bylo zároveň součástí širší strategie mateřské společnosti OMNIPOL, která hraje klíčovou roli v podpoře technologického rozvoje a exportních ambicí Aircraft Industries. OMNIPOL, s devadesátiletou historií v českém průmyslu, přispívá k tomu, že české letouny splňují nejen technické a bezpečnostní standardy, ale také očekávání zákazníků po celém světě.
Strategická spolupráce mezi Aircraft Industries a EASA tak představuje další krok k modernizaci českého letectví a zajištění jeho konkurenceschopnosti na globálním trhu. Efektivnější nastavení spolupráce umožní společnosti lépe reagovat na požadavky současného leteckého průmyslu a úspěšně realizovat své ambiciózní vývojové plány.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Karel Výborný