„Když už to hodnou chvíli nikam nespělo, bouchnul pan ministr financí Babiš pěstí do stolu: ‚Tož, chalani, uděláme to jinak. Každý si ho zmeríme. Všici se otočíme a uděláme zárez do stola. A kdo ho bude mít nejdelšího, vyhráva.‘ I otočili se pánové – o tom, kde byly v tu chvíli paní ministryně, či zda byly předem diskvalifikovány, či zda paní Marksová nepodala protest proti sexismu, zpráva nepojednává – a postupně dělali zářezy do jednacího stolu. Když se otočili zpět, pan Babiš nevěřícně vytřeštil oči na zářez pana Bělobrádka a pana Sobotky: ‚No totok… to nie je možné…do ďasa!‘ Ale vzápětí se mu rozzářily oči: ‚Ale chlapci! Veď já to meril z druhé strany stola!‘ A tak se stalo, že pan ministr financí opět vy-... jaksi… prostě vyběhl s celou vládou," píše s humorem Šichtařová na blogu iDnes.cz.
Tento košilatý vtip má čtenáře upozornit na jednu důležitou informaci. Velké automobilky lžou o spotřebě svých vozů a o ekologickém chování vozů. Spoléhají přitom na to, že to vlastně zákazníka až tak netrápí, protože se lidé řídí při nákupu vozů spíše emocemi, než fakty. Především muži jsou známí tím, že se chlubí svými auty a poměřují, kdo má lepší. Proto onen přisprostlý vtip na úvod, protože je jen jedna věc, kterou si muži poměřují raději, než krásu svých partnerek či výkon svých miláčků na čtyřech kolech.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mp