Provozovatel supermarketů prý reaguje na požadavky zákazníků, kteří ve světle současných událostí preferují nákup evropského zboží. „S dosud nevídanou novinkou přichází dánská obchodní společnost Salling Group. Na zboží, které bylo vyrobené v Evropě, bude nalepovat ve svých obchodech černou hvězdu,“ informoval portál TV Nova.
„V poslední době jsme obdrželi řadu poptávek od zákazníků, kteří chtějí nakupovat potraviny od evropských značek,“ vysvětlil Anders Hagh, generální ředitel společnosti Salling Group, ve svém příspěvku na síti LinkedIn.
Rozhodnutí zůstává na kupujících
Černou hvězdou obchodníci nově upozorňují zákazníky, že výrobek pochází z Evropy. Americké zboží však Salling Group z nabídky nevyřadí. Rozhodnutí, po kterém výrobku sáhnout, ponechává na spotřebiteli.
„V našich prodejnách budou i nadále na pultech značky z celého světa a vždy bude záležet na kupujících, aby si vybrali. Nová etiketa je pouze doplňkovou službou pro zákazníky, kteří chtějí nakupovat zboží s evropskými etiketami,“ objasnil Hagh a dodal, že důležité při rozhodování o udělení hvězdičky je, zda ochrannou známku zboží vlastní Evropan.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Naďa Borská