Prostor karlínského podniku se symbolickým názvem Truhlárna byl kompletně laděn do červené barvy, ke které se chce ČSSD po experimentu s oranžovou opět navrátit a jejímž symbolem se letos na jaře stal svetr předsedy Jana Hamáčka, ve kterém v časech největšího vypětí chodil i na noční tiskovky krizového štábu.
„Vzala jsem si malinové šaty, tak snad jsem trefila odstín,“ smála se u vchodu ministryně Jana Maláčová. Ta kandiduje ve Zlínském kraji z posledního místa a chce přispět k tomu, aby ČSSD ‚ukončila arogantní chování hejtmana Čunka‘. Zejména chce zastavit Čunkův předražený projekt nové krajské nemocnice. „Dobrou nemocnici dělají dobří lékaři, ne budova,“ uvedla pak z pódia.
Nový styl ČSSD ale nejpádněji ukázalo předvolební video, které bylo novinářům odprezentováno. Vyprávělo příběh českého boje proti pandemii, kterou z televizních Událostí dramatickým hlasem ohlásila moderátorka Marcela Augustová.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Jakub Vosáhlo