Petr Novague má za to, že kdo chce uspět ve světě designu, musí přemýšlet v globálních rozměrech, protože čistě na českém trhu by se neuživil. Vymyslet nějaký nový design není podle něj nic snadného, ale toto vymýšlení prý stojí za to.
Redesign by si podle něj zasloužila i česká vlajka.
„No ta by strašně chtěla redesign. Podle mě má řadu chyb. Je udělaná narychlo, moc se v rozích potkávají hrany a tři linie. To nejde vyhrát. Je třeba s tím mírně hnout, posunout to, udělat takový malý pětiúhelník. A pak ty barvy chtějí posunout do jiného, svěžejšího odstínu, v současné podobě je vlajka trochu nudná a prázdná. Prostě old school. Musela by se ale otevřít diskuse, kterou by moderovalo třeba ministerstvo vnitra a ptalo se, co je chtěno, a z toho vyjít. Zkrátka vydiskutovat to, protože zrovna vlajka je jasná vizitka republiky,“ poznamenal designér.
Podobně si upravil i své jméno. Z ostrého Novák udělal zaoblenější Novague.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mp