Na úvod interview Ťok přiznal, že si nedovedl představit, jak náročné je být ministrem dopravy. „Upřímně řečeno, neodhadnul jsem to, jak je složité ve státní správě mluvit s úředníky,“ posteskl si Ťok, že je to zcela jiná forma komunikace než v soukromé firmě.
„Úředníci mluví svým vlastním jazykem, je to jako byste přišla do cizí země s nedostatečnou znalostí jazyka a kultury a pak se divila, že se chovají jinak, než očekáváte,“ odpovídal dále Ťok na dotaz moderátorky Zuzany Tvarůžkové, zda je ministerstvo místem plným nástrah ze strany státních úředníků. Zlepšená komunikace s úředníky podle jeho názoru přispěla k tomu, že vydržel v úřadu tak dlouho.
Odchod z politiky je pro Ťoka únikem od mediálního tlaku a neférové kritiky, kterou v poslední době pociťoval. „Těch nefér věcí bylo hodně, například aféra D1 na konci minulého roku, protože ta byla účelová a přehnaně zveličovaná,“ postěžoval si Ťok, který prý chtěl končit již v lednu, ale to mu premiér Andrej Babiš ještě rozmluvil.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: jma